עזרה אודות המשחק צור קשר בלוגים אודות ממלכות הרשמה כניסה לחברים דף הבית ממלכות
צאט הממלכה קוביות משחק - זריקת קוביות פעילויות - משחק הממלכה הודעות פרטיות - חברים פורומים - הודעות אחרונות כרטיס אישי
שלום [אורח] התחבר

לוחם הדרקונים

ביוגרפיה
לפעמים אכתוב עוד,אמשיך את סיפורי שאני מקווה שאתם אוהבים. חלק ראשון: אני,לוחם הדרקונים,בזאת מחליט שכל הדרקונים ימותו בשם כל האלים,אני האל החדש אל הלוחם,שמחופש ללוחם,מחליט עם כל האלים שצריך להרוג את הדרקונים. השיחה: {אין שמות כי זה מה שהאלים אמרו} -מה עושים כל יום לפחות כמה דרקונים תוקפים את האנשים. -אני מציע שאני אלך לכדור הארץ ולהרוג אותם. -אבל אתה עדיין קטן. -בן 10000,בן 100000,הכל אותו הדבר. -מצחיק,לא נכון. טוב אבל עדיין אני אל לוחם אני צריך להילחם בהם. -היי באתי על מה מדברים? -אני יוצא ליתקוף את הדרקונים. -או.קיי,צריך נשק? -כן! -איזה? -אני היקח משהו שאף אחד עדיין בעולם לא רעה! -מהו? {אני מספר לו בסוד} -אה יופי אבל איך תיקרא לעצמך שם? -לוחם הדרקונים! -יופי. -טוב אני יוצא! {סוף} מבוסס עם עצמי! {מי שהלך לכדור הארץ והילחם בדרקונים זה אני}! הלכתי לכדור הארץ להילחם בכול הדרקונים, ופיתאום ניתקלתי בשטח מיסדר הניסדיים. עצרתי למנוחה ושם אמרתי: לפי דעתי האלים צריכים להיות רק עם המסדר הזה! אבל אחי הטוב לא אהב מיסדרים רעים והיחליט להיצטרף למסדר אחר שאף אחד לא יודע שהוא אל. {כל האלים מיצטרפים למסדרים שהם רוצים שאפילו לא יודעים אפילו אלו שעזרו ומנהל האתר... וכולם לא יודעים}. אז חברי הטוב שהיצטרף למסדר אמר לי להצטרף למסדר והסכמתי. ושם כולם בירכו אותי ולא ידעו שאני וחברי הטוב אלים.אבל אני אומר שאני אל עכשיו כי שתדעו שבתוכי יש כוח רב אבל יש סיפור על זה עדיין לא אמרתי. אז פיתאום ראיתי עם חברי הטוב שיצא איתי דרקון גדול ורחב ונושף אש באמצעה היער. אמרתי לחברי שזה לא יכול להיות כל כך לפי מה שאני יודע שהוא בעמצה היער. הוא אמר שהכול יכול להיות ויצאנו למיתקפה. אני הלכתי ליפני הדרקון וחברי מאחורי הדרקון הוא תקף והחטיא. הדרקון לא הסס ותקף אותו,ואז אני הוצאתי את חברי מכיוון הדרקון וניפגתי. למזלי עשיתי את כוחי המיוחד והוא רק היחליש אותי והכוחות שלי נינעלו בתוך גופי בכלא ולא יכולים לצאת מגופי ואני לא יכול להישתמש בהם למרות שהאיתי יכול למות מפגיאת הדרקון או להיפגע קשה עם לא האיתי מישתמש בהם. {בזמן הזה האלים גם היו יכולים למות מהכוח המיוחד שחילש אותם ואז שהיו תוקפים אותם בחוזקה ולמות} אז חברי תקף מעצבנות ומבכי והרג במכת הזעם שלו את הדרקון. הוא אמר לי אחרי זה שאני צריך למצוא את פרח הכוחות שבהם האלים מישתמשים עם קורה כזה דבר. ואז אמרתי לחברי ביי ניפרדתי מימנו והלכתי לימצוא את הפרח ולעשות את משימתי. פיתאום בוא שני אנשים ממיסדר השמש ותקפו אותי, לקחתי את החרב שלי והרגתי אותם. אבל פיתאום אני רואה מאחורי עוד שניים שתוקפים אותי ואני לא יודע איך הם לא פגעו. אז לקחתי את החרב שלי איימתי עליהם ואמרתי תאמרו לי איפו פרח הכוחות או שתיראו את חבריי האלים עם חרבות. הם אמרו לי איפו אבל זה היה רע כי זה נימצע אצל הדרקון הדרקון הכי חזק שיש. {אולי אתם לא מכירים אותו אבל רק אלים מכירים אותו} דרקון אל רע. {דרקון-האל-הרע} הוא חזק מאוד אבל אני חייב להשיג את הפרח ולהרוג את כול הדרקונים אבל זה אפשרי? אני לא יודע אבל צריך לנסות. {כמו שהאל טולרצל אמר:עם תירצו אין זו הגדה. הכל יכול להיות. אז יצאתי לדרך ופיתאום ראיתי שני אנשים ממיסדר הניסדיים נגד חמישה מהשמש. אני הסתתרתי מיתחת לשיחים ושהם תקפו זרקתי את החרב שלי לאחד מהם ופגאתי בקושי. למזלי החרב שלי היתה גדולה והרגה אותו אז כל האחרים חשבו שתמנו להם מלכודת וכיוונו חץ אליהם. פיתתאום ראיתי חץ פוגע בי ולא יודע מה קרה. אז אני רואה אחד מהשמש לוקח חבל וקושר אותי לעץ. אז אמרתי מילות לחש והחבל נפל. אז לקחתי פיגיון ואמרתי: אני לא הסתפק במכה אחת קטנה! אז זה שקשר אותי ראה אותי והיציא מגן. ואז פיתאום מישהו פיספס אותי עם חץ. אז נעמדתי לקחתי חץ ויריתי למעלה ופגעתי בציפור. היא נפלה ולקחתי אותה ואז ראיתי עוד חץ אז לקחתי את הציפור זרקת לחץ בכוח וזה עף לצד השני ופגע בזה שכיוון אליי את החץ והרג אותו ואז כולם ראו את זה כולל אלו ממיסדר הניסדיים והשמש ואלו מהשמש ברחו מישם והמשכתי לעזור לשני הניסדיים. הם אמרו לי תודה והלכתי מישם. אחרי כמה דקות ניפגשתי בחברי שהוא ממיסדר השמש ואמר:אתה לא תיפגע מחברי הטובים! אמרתי:אל תדבר אלי ככה שנינו אלים אבל אני חלש יותר עם לא ידעת,וסיפרתי לו את הסיפור. הוא אמר שהוא לא יפגע בך ושהוא יעזור לי. אמרתי תודה והלכנו. אז הלכנו עד להר שלא ראינו שום אחד ואז פיתאום חץ נפל מהשמיים עם פתק. לקחנו את הפתק וקראנו. היה כתוב:עם תיהיה או לא תיהיה בסוף את תמות בצלחת אוכל. אנחנו לקחנו את החץ זרקנו מאיפו שהוא בא ואז פיתאום בא אחר. היה כתוב שם:אל תישלח ידך אל הילד. לא הבנו מה זה אומר ופיתאום מאחורינו ראינו ילד עם קלע קטן והקלע היה בלי אבן הוא היה עם שיקוי קטן והילד אמר:תרימו ידיים או שהרעל הזה יהרוג אתכם! פיתאום ראינו עוד חץ נופל. הילד אמר לנו ליקרוא אותו וקראנו. היה כתוב:עם תירצה לנצח תישתמש במוח. עם אחד ינסה השני יתקוף ויהרוג בקלות. הבנו את זה. זה היה בלי כמה מילים שנימחקו וראינו אותם והבנו מה היה צריך להיות. עם אחד ינסה להסיח את הדעת של השני, אז השני יתקוף ויהרוג בקלות שהוא יקח את הרעל מידיו את הרעל וישפוך על הילד. עשינו את זה והיצלחנו והילד מת. הלכנו למעלה להר וראינו ביצי דרקון ומעילו את הדרקון,דרקון אל רע. לקחתי חץ ויריתי על ביצה אחת ושברתי אותה. אז הדרקון כעס מאוד וירק אש לכול הכיווינים ובטעות פגע בעצמו. אנחנו ראינו אותו נמס ולא הבנו מה קרה. ראינו אז את הפרח והלכנו אליו. פיתאום מהשמיים 5 חצים נופלים עלינו. והם היחטאו אבל פיתאום ראינו איש קטן הולך לפנינו תולש את הפרח ומחזיק אותו על ידו. פיתאום אנחנו רואים לידו חץ נופל על האיש והורג אותו. ואז אנחנו רואים מהחורנו את אחי האל. והוא אמר לנו שהוא עשה את כל הפתקים וכל החצים ושהדרקון ירק אש הוא שלח חץ לכיוון גבו והדרקון היתבלבל וזה מה שקרה. אז לקחתי את הפרח מהאיש הקטן הרחתי אותו והרגשתי את כל גופי מקבל את הכוח שנילכד אצלי. ואז חזרנו לשמיים ביחד סיפרנו לכולם את כל הדברים שקרו ופיתאום ניזכרתי ביניין כל הדרקונים וכל האלים היצטרפו איתי למשימה. ומאז אנחנו נילחמים בדרקונים אבל הצלחנו להבין שאי אפשר להרוג את כול הדרקונים אז פשוט לעשות עד שלא נצליח יותר. והיום אני במיסדר הניסדיים ועם אני מחליף לפעמים זה כי אני רוצה להילחם גם קצת בחזקים הנייסדיים וחוזר. סוף. עכשיו אני יצאתי ממיסדר הניסדיים. באתי למיסדר השמש. הרוע הרג אותי כימעט. תקע בי חרב אופל קשה ואני לא מצליח ליחיות עם זה יותר.אני צריך יותר אור! ממיסדר השמש. אז ניסדיים שיניתי את דעתי וזהו זה. שמש היכזבתם אותי! ניסיתי לעזור לכם אבל אתם והשמש המרושעת שלכם! אולי אתם לא יודעים אבל שמעתי אתכם בלילה! אתם באתם לינקום בי אל זה שחמישה בהניסדיים עזרו לי במסע אל הפרח. ואז אני יצטרפתי אליהם. אבל זה לא השמתי הרי אתה באתם ליתקוף אותי! עכשיו אני במסע חיסול השמש! כוח הניסדיים כול יום גדל וכך גם כוחי. חלק שני: סוף סוף הבנתי,הדרקונים רבים ולא יכולים להרוג את כולם. כולם אמרו לי את זה אבל לא הקשבתי להם. עכשיו אני יצא להרפתקאה חדשה. הרפתקאת עולם הדרקונים!!! הכול התחיל שהתחלתי לעבוד ב-ס.ל.ד.ו. שאומר-סוכנות לכידת דרקונים והשמדתם. ויום אחד נתנו לי משימה. אמרו לי שלא בטוח שהצליח בא אבל אני אמרתי שאני יסתכן. אמרו לי שאני הילך למערת הדרקונים. האגדה מספרת שמי שיצא למערה לא חזר בגלל שאומרים שיש שומר למערה הזאת. הוא דרקון גדול,אבל בתוך המערה עם הולכים עד סוף המערה מוצעים עולם דרקונים שבה יש פסלון עתיק שהדרקונים מגנים עליו כי הוא מקור חייהם של חצי דרקונים בעולם. מי שיהרוס את הםסלון יהרוג את לפחות חצי הדרקונים שבעולם. אני יצאתי עם כמה חברים לדרך. כל אחד כולל אני לקחנו את הציוד הכי חזק שלנו. לפני ההרפתקאה עשינו אימונים רציניים. האמת שפעם האיתי אל אבל בהרפתקאה אחת אני ויתרתי על כוחות האל שלי בישביל חברי הטוב ביותר ועכשיו אני איש רגיל וחזק. יוצאנו לדרך עד שהגענו ליד המערה וראינו דרקון גדול וזקן. לקחתי חץ בוער וקשת. יריתי עליו וראינו את התוצאה. לא האמנו. החץ לא פגע,אבל החץ הבוער גרם לשריפה והדרקון הזקן לא עמד בחום למרות שדרקונים אוהבים חום,אבל הוא היה זקן ולא יכל לעמוד בחום. נכנסנו למערה ושם ראינו מיליון דרקונים. היסתתרנו בצד ותייכננו את המתקפה. כולם אמרו שימשכו לב כדי שהדרקונים יבואו אליהם ואז אני יגנוב את הפסלון הארוס אותו ונקווה שהדרקונים ימותו. האחרים משכו תשומת לב. כולם הלכו אליהם ואני היתקרבתי אל הפסלון. פיתאום בא אלי מנהיג הדרקונים. ניסיתי לתקוף אבל הוא העיף אותי לקיר המערה. האחרים קיבלו מכות חזקות והיתעלפו. פיתאום ראיתי שזה אני מול מיליון דרקונים. אמרתי שאני יכול להשיג את הפסלון ובאותו זמן תיכננתי אסטרטגיה. אמרתי אני אלך כול הזמן לצד אחר יבלבל את הדרקונים יגיע לפסלון ויהרוס אותו. עשיתי מה שרציתי הגעתי לפסלון והחזקתי אותו. ופתאום דרקון בא ואמר שעם אני לא ישחרר את הפסלון הוא יהרוג את חברי. לא ידעתי מה לעשות. פתאום חשבתי על זה שאני יניח את הפסלון הדרקון יניח את הפסלון ואז הארוס את הפסלון. הנחתי את הפסלון. הדרקון הניח לחברי ואז בהפתעה לדרקונים שברתי את הפסלון. הדרקונים שהיו שם פיתאום נעלמו ואמרתי שיש עוד פחות דרקונים בעולם ויהיה יותר קל. לקחתי את חברי והלכתי ל-ס.ל.ד.ו. אמרו לי ב-ס.ל.ד.ו. שעשיתי משימה טובה וחזרתי לביתי מרוצה וטוב.

נתונים

241

חפצים במחסן
מידע מלא פרטי מכירה הוסף לדמות שם פריט כמות
פרטים שווי מכירה 285 זהב שריון לוחות מלא (1)
פרטים שווי מכירה 71 זהב שריון אש (1)
פרטים שווי מכירה 285 זהב שריון לוחות (1)
פרטים שווי מכירה 1105 זהב שריון העוצמה (1)
פרטים שווי מכירה 357 זהב שריון לוחות שדה (1)
פרטים שווי מכירה 107 זהב מגן טיפוסי - מסדר השמש (1)
פרטים שווי מכירה 107 זהב מגן טיפוסי - מסדר הנוטרים (1)
פרטים שווי מכירה 107 זהב מגן טיפוסי - מסדר הנסדיים (1)
פרטים שווי מכירה 107 זהב מגן טיפוסי - מסדר האצטים (1)
פרטים שווי מכירה 28 זהב מגן עץ פשוט (1)
פרטים שווי מכירה 714 זהב חרב קרח (1)
פרטים שווי מכירה 428 זהב גרזן הברק (1)
פרטים שווי מכירה 7 זהב חרב פשוטה (1)
פרטים שווי מכירה 7 זהב גרזן פשוט (1)
פרטים שווי מכירה 142 זהב חרב מעוטרת (1)
פרטים שווי מכירה 35 זהב אלת ברזל (1)
פרטים שווי מכירה 3 זהב סכין פשוט (2)
פרטים שווי מכירה 1071 זהב ארקבוס (1)
פרטים שווי מכירה 35 זהב פטיש מלחמה (1)
פרטים שווי מכירה 50 זהב כוכב השחר (1)
פרטים שווי מכירה 7 זהב מקל קרב (1)
פרטים שווי מכירה 57 זהב גרזן מוט (1)
פרטים שווי מכירה 714 זהב חרב ארוכה קסומה (1)
פרטים שווי מכירה 1071 זהב חרב האימה (1)
פרטים שווי מכירה 2142 זהב חרב הלהבות (1)
פרטים שווי מכירה 14285 זהב דרקון בוגר (1)
פרטים שווי מכירה 1 זהב חתול (4)
פרטים שווי מכירה 0 זהב כלב (3)
פרטים שווי מכירה 142 זהב סוס רכיבה (3)
פרטים שווי מכירה 17 זהב שמלה (3)
פרטים שווי מכירה 107 זהב לבוש טקסים- נסדיים (3)
פרטים שווי מכירה 857 זהב האסקי- כלב הצפון (מכושף) (3)
פרטים שווי מכירה 3 זהב תרנגול/ת (5)
פרטים שווי מכירה 53 זהב קסדה (3)
פרטים שווי מכירה 7 זהב כבשה (3)
פרטים שווי מכירה 142 זהב סירה קטנה (3)
פרטים שווי מכירה 571 זהב סירה גדולה (3)
פרטים שווי מכירה 53 זהב קסדת אביר (3)
פרטים שווי מכירה 1 זהב עששית (3)
פרטים שווי מכירה 50 זהב כדור אש (3)
פרטים שווי מכירה 857 זהב זימון ברק (3)
פרטים שווי מכירה 285 זהב מערבולת רעל (3)
פרטים שווי מכירה 285 זהב מערבולת קרח (3)
פרטים שווי מכירה 857 זהב זימון סופה (3)
פרטים שווי מכירה 285 זהב מערבולת אש (3)
פרטים שווי מכירה 3 זהב חזיר (5)
פרטים שווי מכירה 35 זהב קסדת מתכת (3)